ΠΡΟΤΑΣΗ
Δες και το υλικό για τους Ελληνικούς τόπους και τα μνημεία τους στο σχολικό βιβλίο των ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ στις σελίδες 291-309.
Δες και το υλικό για τους Ελληνικούς τόπους και τα μνημεία τους στο σχολικό βιβλίο των ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ στις σελίδες 291-309.
Μερικά ερωτήματα που τα κείμενα αυτά προκαλούν είναι τα παρακάτω:
- Με ποιον τρόπο –θα έπρεπε- να προσεγγίζουμε τα μνημεία του τόπου μας; (βλ. Καρούζος σελ. 295-297)
- Ποια η ιδιαιτερότητα του Παρθενώνα ως προς τη γλυπτική του διακόσμηση σε σχέση με τους άλλους ελληνικούς ναούς; (βλ. Ανδρόνικο σελ. 298-299)
- Με ποιο τρόπο αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική κοινωνία και πολιτεία τα απομεινάρια του πολιτισμού μας; (βλ. Μπουκάλας σε. 304)
- Η ελληνική εκπαίδευση προσφέρει την απαραίτητη υποδομή, ώστε τα αρχαία μνημεία, πέρα από «πόροι χρήματος», να είναι και «πόροι μνήμης» για τις νέες γενιές; (βλ. Μπουκάλας σε. 304)
- Πώς αντιμετωπίζουν τον τόπο τους οι σύγχρονοι άνθρωποι και πώς οι παλιοί; (βλ. Σκουτέρη σελ. 305-306)
- Ποιο το επίπεδο του πολιτισμού με βάση την παραπάνω σύγκριση; ; (βλ. Σκουτέρη σελ. 305-306)
- Τι μπορεί να προσφέρει στον σύγχρονο άνθρωπο η επίσκεψη στα ελληνικά μουσεία; ; (βλΑνδρόνικος σελ. 308-309)
1 σχόλιο:
γεια σας κυριε καθηγητα..ειμαι η ιουλια ευθυμιου αν με θυμαστε που με ειχατε μαθητρια στην τριτη λυκειου 2009-2010.το μονο που ηθελα να σας πω ειναι οτι μας ειχατε κανει ενα κειμενο με τιτλο "ο καιομενος".ηθελα να σας πω οτι αυτο το ποιημα ειχε γραφτει για εναν ελληνα φοιτητη κωστα γεωργακη που αυτοκτονησε στην ιταλια ως συμπαρασταση στους φοιτητες στην ελλαδα το νοεμβρη του 1973.(συγγνωμη που εγραψα εδω αλλα δεν ηξερα που αλλου να το γραψω)
Δημοσίευση σχολίου